Det löser sig sa han som sket i vasken.

Det är många runt omkring mig som skaffar pojk-och flickvänner just nu.
Lilla Jenny är kvar. Singel, typ ensam i världen. Nejdå =P Men det är lite tråkigt att vara singel nu.

det har ju iofs sin lilla charm att vara singel också. . Men jag har redan provat på den.
Nu vill jag ha ett förhållande, gärna ett långvarigt och seriöst.

ska det vara så jävla svårt?
Jag menar, så ful är jag ju inte. Kanske inte topmodel kvalité direkt. Men inte så pjåkig ändå.


Idol 2007 - Borlänge 6/5  - Undrar hur många knäppa männsikor vi kan dra fram till detta års uttagning.
                                                En hel del tror jag faktiskt =P

Kanske man ska ner dit och skämma ut sig =P
Nej, skulle inte tro det. . =)


Kommentarer
Postat av: Therese

Nja jag vandrar ju också i singellandet. Ganska tråkigt men skönt på en och samma gång.

2007-04-23 @ 21:04:17
Postat av: kristina

whooo! vore så häftigt att se dig på idol! :D

2007-04-27 @ 00:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0