Dra ner rullgardinen.

Förlåt om jag har varit dålig på att uppdatera, har inte orkat.
Var faktiskt Lina som fick mig att uppdatera lite. För nu fick jag veta att det är
någon som läser min blogg lite då och då =P

Eller jag har väl några som jag vet läser. Men alltid kul att flera kommer. Därför jag skaffade denna bloggen ju =)

Vad har hänt sen sist?

Jag har jobbat i två dagar på mammas jobb. Persienn och Markis butik. Jag syr markiser och gardiner bla.
Faktiskt roligare än jag trodde. . och mycket svårare än man kan tro! 
Ska jobba där veckan ut och se om jag tycker att det går bra och om dom andra på sömnads delen tycker att
jag är duktig på det jag gör så ska jag få jobba där tills semestern.

Jag tror att jag ska jobba vidare. Eller jag är ganska säker på det. Bara dom andra tycker att det går bra.

Det är inte jobbigt att jobba med mamma heller. . Jag ser henne knappt ändå =P
hon sitter på kontoret och jag är i "fabriken". Det enda jag ser är när hon springer fram och tillbaka lite =P

Så nu jobbar jag förmodligen 8-17 varje vardag i någon månad framåt.
Känns skönt att veta att man har något att göra =)

Nej, nu tycker jag att det ska sluta blåsa, snöa och att solen ska börja skina istället! =)


Kommentarer
Postat av: Therese

Gör en markis åt mig. En svart med silverfransar

2007-04-12 @ 21:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0