Ett konstigt fenomen.

Det är så konstigt. . här sitter man . . utbildad florist. Vet hur man ska ta hand om blommor å sånt.
Lever alla mina blommor? Neej.

Är det ett tecken på att jag är en misslyckad florist?
Och om det är det so what .. =p
Vem orkar bry sig.

Jag ser att jag har typ endast 10 läsare på varje inlägg. . kul att man har några iaf. Men jag skulle
vilja veta vilka det är. Kan inte alla, eller dom som vill bara skriva en kommentar eller säga hej.

Skulle vara kul att se vilka som läser. =) Inget tvång dock. Bara om ni själva vill.

Veckans gudomligaste sak: Ben & Jerry cookiedough .. mumma! vilken glass!

Kommentarer
Postat av: Linda

hej Jenny! Jag brukar kika in och läsa din blogg lite ibland :)

2007-04-24 @ 10:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0