The class song.

Jag har aldrig slutat tro

Att efter dessa år kommer livet

Fast jag inte känner så

Så kommer HV3 aldrig mera ses igen

Känner doften av en härlig vänskap

Plötsligt sjunger vi om studentens dag


Ref:

Jag är fångad av en känsla, här och nu

Ingenting kan hindra mig

När vi nu springer ut

Fångad av en känsla, stark och fri

Här finns bara HV3

Och vi kommer ta studenten snaaaaaart


Det är dags att ge sig av

För stunder som har gått kommer aldrig mer

Reser ut på äventyr

Där allting blir som nytt i den framtid som jag ges

Med mycket saknad lämnar jag min trygga klass

Glad men ändå ledsen över det som fanns


Ref:

Jag är fångad av en känsla, här och nu

Ingenting kan hindra mig

När vi nu springer ut

Fångad av en känsla, stark och fri.

Här finns bara HV3

Och vi kommer ta studenten snaaaaaart


Vi går tillsammans med Anne och Marie i hand

Min förväntan vaknar när du ler

Och räcker mig betyget


Ref:

Jag är fångad av en känsla, (höjning)

Jag är fångad av en känsla,

Ingenting kan hindra mig

När vi springer ut från skolan

Fångad av en känsla, stark å fri

Här finns bara HV3

Och vi kommer ta studenten snaaaart!!!!

Ta studenten snaaaart


fan vilken töntig text. . men det var roligt =P
speciellt med inblandning utav alkoholhaltiga drycker =P


Kommentarer
Postat av: Carro

hehe ååå vilken låt!

2007-04-22 @ 20:57:12
Postat av: Therese

Vi är bäst. Så enkelt är det.

2007-04-23 @ 20:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0