"Det ser ut som killskor, men det skiter jag i"

Igår så var jag med den bästa bettan som finns på kupolen.
Kikade på massa skor och väskor. .
Ska det vara så svårt att hitta skor eller?

Tydligen så är det så .. men efter en låång stund så hittar jag ett par skor, provar, går och köper. . bryr mig inte om vad dom kostar. . det var ju dom enda jag hittade =P

Sen när jag kommer hem så tittar jag närmare på skorna och konstaterar att det ser ut som killskor. . Påpekar detta för min bror .. som bara ser på mig konstigt och slänger ur sig:
- Nee da...

Tur att man får bra svar på sina frågor =P
Men skorna stog faktiskt vid tjejskorna. . så då måste det ju vara tjejskor, eller?

Äsch, får väl se om jag ser någon kille som har sånna skor. Då lär jag ju få veta liksom =P
och om det är så .. so what liksom. .

Jag kommer inte att dö då direkt =P

.. vad gör man uppe till kl 03:30 om man inte är ut? ..

Kommentarer
Postat av: Anna Jonsson

Detta blev knepigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0