Hero.

Lördagen började, eller började och började, men att jobba.
14-22 närmare bestämt.
Seegt som vanligt, men man står väl ut för pengarnas skull.

När jag väl slutar så kommer Bettan förbi och vi knallar hem till henne och äter godis och spelar Heroes 3, snacka om att det var längesen och att det är beroende framkallande =P

Jag ska skaffa det till mig själv inom en snar framtid har jag tänkt. . hehe.
Ja, jag är 20 år och spelar dataspel .. So what =P

Jag lovar att skaffa mig ett liv, någon gång. När jag får den chansen så...

Så ska man till Arbetsförmedlingen imorgon för att prata med sin handledare. . Kul, eller inte!
40 jävla minuter att sitta och nicka med huvudet och erkänna att man är misslyckad som inte har hittat ett jobb..
Socialen nästa eller??

Aja, antar att det kommer ett jobb snart. . eller jag hoppas verkligen det!!
Annars så börjar jag plugga igen!

Oj, munter blogg det blev idag då =P

Well, shit happens.. .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0