Sthlm för mer än en helg.

Nu har jag fått jobb i sthlm.
Eller en provanställning i 6 mån.
Så det är bäst att jag sköter mig =P

Ja, det är alltså ett florist jobb på östermalm och nej, jag ska försöka att itne bli en östermalmare =P
Med lite påminnelse och besök från icke sthlm:are så ska det nog gå bra =)

Letar för fullt efter en lägenhet. Det är inte det lättaste, men det har det väl aldrig varit iofs.

Jag jobbar nu egentligen, men det är inte mycket folk så jag kan lika gärna sitta här på kontoret och dega =P
Tur att man får göra det iaf =)
Men det skulle ju vara nice att vara ledig idag, kanon väder ute! 

Ska väl ägna dagen till att leta vidare på boende fronten .. så önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: Therese

Grattis igen till jobbet! :)

2007-07-21 @ 21:55:29
URL: http://ladykiller.blogg.se
Postat av: Lina

åå! Grattis till jobbet! :)

2007-07-23 @ 12:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0