Bada i 14 graders vatten går bra de. .

Jaha, nu har det varit midsommar. . vilka blev av med oskulden fulla i en buske på natten mellan fredag och lördag ? många gissar jag på .. sorgligt nog.

Jaja, men jag låg iaf inte i någon buske. .
Jag var i fagersta och firade med michaela.

Dagen började på fredag förmiddag när jag kom till fagersta. . kom dit vid 13 tiden.
Då blev det luch och dricka på en gång. .

Innan lunch så hann vi med att binda lite kransar också.

Självklart blev det nubbe till lunchen, men sillen klarade jag mig utan. . tycker verkligen inte om sill .. det känns som en gummi bit i munnen som bara växer i munnen ju mer jag tuggar =S
Jävla råa fisk! och man får nästan stryk om man inte gillar sill. . men va fan .. måste jag gilla sill för att det råkar vara klassat som svensk? ja, men då är jag inte svensk i så fall .. för sill det kan man inte tvinga mig att äta nå mer iaf.

sen efter lunchen så blev det att hoppa studsmatta, prata mycket skit ..

Middagen serverades vid 18-19 tiden .. kommer inte ihåg vad klockan var =P
Fin grillad fläskfilé med potatisgratäng å allt! MUMS!

Efter middag så blev det ett dopp i poolen. . vattnet visade 14 grader. . ääh! skit samma sa vi och drog på bikinin och hoppade i .. är det sommar så ska man fan bada!

kom i säng hyfsat tidigt ändå . .vid halv 2 ungefär.

Lördagen blev ganska lugn på förmiddagen med brunch hos Stig och Britt Andersson .. a.k.a Michaelas mormor och morfar.

Sen så tog vi oss till Michaelas pappa för att hälsa på . .
lekte med lille Erik ( lillebror) 8 månader gammal =)
såååå söt. . Jenny ville ha barn ännu mer i den studen =P

Vi åt god middag där =)
Gav oss i väg till Michaelas vän Jimmy för att hitta på något. . blev att gå och hyra film .. blev 2 st. "Are you scared" och " The Grudge 2" den första var fan så jävla tråkig så jag kunde somna ( jag kan säga till er som inte vet att jag blir skit skrämd utav skräckisar . .) men detta var fan sorgligt! =P
Men jag fick skämmas lite extra när vi såg the grudge! Fy faaaan! Så jävla rädd att håret reste sig på hela kroppen!!
Men den var ju bra så klart. . men fan vad hjärtat hoppade! =P

Efter alla filmer så får vi för oss ( eller jag och michaela) att åka och bada .. vi åker ut till en sjö i skogen .. alldeles svart runt omkring sjön. . kul när vi har tittat på 2 skräckisar liksom =P
Där i sjön var det också skit kallt .. men det var bara att hoppa i liksom. . man ska bada!!
så jag, michaela, jimmy och daniel badade en väldigt kort stund .. konstigt =P

vi springer tillbaka till bilen eftersom det regnar. . jag och michaela trampar nästan på en groda. . gallskriker så högt att killarna undrade om vi blev mördade typ =P hahaha. . tjejer! =P

vi åker tillbaka till jimmy .. tittar på en till skräckis!! fan vad b-ig den var .. kommer inte ens ihåg vad den hette ..
sen såg vi på "bad santa" för att bli lite mindre skrämda =P

vi kom hem till michaelas pappa vid 3 tiden. .
jenny vaknar av lillebror mitt i natten. .
och igen tidigt på morgonen. .
och sen ytterligare en gång vid halv 11. .
dags att gå upp kanske? =P

segar oss till michaelas mamma. . går en promenad med yasmina (M:s hund) som bor hos mormor och morfar. .
Köper pizza. . fettar oss lite. . det var vi värda.  .
sen så var det dags för lilla mig att sätta mig på tåget hem. .
tur att man har sin kära dator med sig så att man kan titta på film =)
det blev bortspolad på hemvägen .. rolig film =D

oj, detta blev ett långt inlägg . .nästan så att det täcker hela veckans skrivande =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0