"Jag är inte här, springer 732 856 mil för att förbränna allt fett"

Fan, igår var jag onyttig och åt pizza. Dessutom så var den inte så jävla god heller =/
Så nu lär det väl bli att springa 7 mil eller nåt. .
Fan va jobbigt, men jag har bara mig själv att skylla =P

Förresten så har den manliga känslan försvunnit när jag leker med kapmaskinen och med skruvdragaren. .
Jag är så van nu =P
Men det skulle vara skönt att gå runt i ett blåställ dock =)

Imorse frös jag när jag vaknade .. lite skillnad från för några dagar sen när jag vaknade i svett.
Vet inte, men jag föredrar nog att vakna och var frusen än att vara svettig iaf =P

Ingen dröm inatt, utvilad imorse . .alltså är det rätt! =) Ingen REM sömn här inte ..
Ett plus till dig som visste vad det betydde. . Duktig och läsa på ;P
Kanske har kikat på samma program som jag har? =P

Nej, nu lär jag kila till jobbet. .
Seeegt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0