Papperslappar gör mig glad ..

..eller när jag spenderar dom vill säga ;P
Jag shoppade mig ett par jeans, ett par skor, leggnings och en klänning igår.

Det sved lite i plånboken. . men det är bara för att jag är snål =P

Ja, jag blir glad av att shoppa kläder. Kalla mig ytlig, kalla mig vad du vill. . men så är läget, deal with it!
Om jag vill handla kläder då handlar jag kläder.

Papperslapparna spenderas och mynten läggs i spargrisen .. Dom tar ändå upp så mycket plats i plånboken =P
Eller det som gör mig glad är när kreditkortet dras och jag får mina kläder.

Jag är ibland glad att jag är född i västvärlden, men jag vet ju inget annat liv heller.
Om jag skulle vara född i öst så skulle jag nog inte kunna föreställa mig hur det var att leva i väst.

Det är likadant med att man tycker synd om barn som blir uppfostrade i en kristen familj och då tvingas att bli kristna under en period. Det är ju likadant med mig som har blivit uppväxt utan en minsta gnutta av religion. Jag vet ju bara hur det är att vara okristen. Jag kanske väljer att bli kristen senare i mitt liv eftersom jag har saknat det .. lika väl som en som har blivit uppfostrad som kristen väljer att inte vara kristen längre senare i sitt liv.

Så det är lika synd om mig under min uppväxt som för ett kristet barn. Vi var bara lyckligt ovetande då.
Något som man önskar att man ibland var idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0