Jobb och åter jobb.

Det blir inget Grönan i helgen. Det blir jobb i stället.
Michaela kanske skulle jobba och så får jag en förfrågan om jag kan jobba i videobutiken
i helgen, och eftersom Michaela skulle jobba så tackade jag ja till att jobba. 17 timmar jobb i helgen.

Men så hör jag av Michaela idag att jag kunde få jobba på östermalms torg med henne på lördag.
Baah! Varför fick jag inte höra det tidigare? =/
Skulle hellre jobba på torget än att jobba i videobutiken.

Men men. . Det blir säkert bra. Får mera pengar hemma eftersom det är flera timmar.

Grönan lär ju stå kvar ett antal veckor till får man hoppas. Då blir det karusellåkande =)

Jag ska egentligen inte klaga. . men 57 timmars jobb denna vecka då. . Härligt! =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0