Tiden tar kål på mig!

Här sitter man Tisdag morgon, Strax på gång till jobbet, och önskar att det ändå vore fredag idag.
Fredagar är den segaste dagen tror jag. Varje minut känns som en evighet. Som om tiden skulle veta att det är efter kl 17 som den kan börja gå i raketfart bara för att det är då jag slutar och helgen börjar.

Sen så längtar jag till helgen för att jag ska åka till Sthlm och gå på Grönan med en fantastisk person =)
Vi kommer att ha så kul, fast det har vi ju alltid när vi hittar på saker! ;P
Kärlekstunneln är ju given! den saken är klar.

Jag kommer förresten att dö när vi går i spökhuset .. men då kan jag ju börja jobba där på heltid, som ett riktigt spöke. Alltid något, men ska aldrig se negativt på saker och ting.
Det löser sig liksom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0