Gör mig frisk!

Idag hade jag tänkt att våga mig ut på en liten sväng.
Få se om det går bra. Måste fixa lite grejer också. .så egentligen så måste jag dra mig ut.

Men lite frisk luft är ju bara bra =) Ska se till att ta mig ett paket med näsdukar bara =P
Undar om jag tar mig vatten över huvudet om jag går till en hållplats som är längre bort . .
Kanske ska nöja mig med den vändan som blir på stan. . hmm, inte bra att utmana ödet för mycket.

Har fortfarande lite dåligt samvete för att jag var hemma en dag och var sjuk. . Men men, jag kan ju inte göra något åt att jag var sjuk. Bättre att jag var hemma då så att jag kan komma till jobbet imorgon.
Idag är det dock som vanligt min lediga dag..

Så jag har ju bara varit borta en dag =)

Nu ska jag vara lite effektiv. . .eller försöka iaf =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0