Jag funderade en stund om jag skulle få sova i skogen.

Jo, jenny skulle vara hurtig och gå på promenad .. tänkte att nu ska vi ta en riktig runda!
Problemet var att jag typ nästan gick vilse! haha, här irrar jag runt i en och en halv timme.

Inte för att jag fick panik eller så, tänkte att det löser sig nog och vandrade vidare. .
Tur att jag hittade SL:s busskurer och gick längs 811 & 801 bussens spår tillbaka hem =P
Så kan det gå när man ska ta vägar som man inte känner igen. .
men å andra sidan så fick jag motion och lite sightseeing =)

Nu har jag kommit hem, fått i mig lite lunch och funderar på att dra ut på lite mer äventyr. 
Fast denna gången till ett ställe som jag vet vägen till ..hehe.

I helgen åker jag hem till mor & far.
Ska säga hejdå till huset, renas bland mina kvarlämnade kläder och skor. .
Sen ska jag gosa med Vovven min, massor! =)
Lite äckligt att mamma kommer hem från älgjakten den helgen med massa kött =S
blää. . inte kul när det ligger en halv älg på köksbänken liksom!


Kommentarer
Postat av: Lina

tur att du hittade hem igen från skogen Jenny! annars kanske det skulle va du och inte en älg som blev hemsläpad på nåns köksbänk?! :)

kram.

2007-10-09 @ 16:37:18
URL: http://linahulda.blogg.se
Postat av: Therese

Äntligen! Nån mer än bara jag som går vilse :P

2007-10-09 @ 20:55:43
URL: http://ladykiller.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0