Kanelbullens dag

Tänk att något så ljuvligt gott ska få ha en egen dag =)
Jag tycker iofs att det är ganska trevligt, en anledning till att äta kanelbulle =D

Jag är ledig idag så jag ska tom baka bullar idag tänkte jag.
Pyssla lite, ta det lugnt. ..

Imorse vaknade jag med världens sendrag i vaden! =S
Fy satan vad det gjorde ont. Vaden är inte helt återställd än.

Den måste göra det tills det är dags att handla mat. Måste kunna bära mina varor. .
och inte halta som en gammal tant =P

Lite städning kanske man hinner med också. Men bull bakandet går före =)

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag åt ingen kanelbulle..:(. Fast jag åt en pannkaksbit med kanel, det är ju hyfsat nära iallafall.

2007-10-05 @ 08:30:05
URL: http://ladykiller.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0