Happy Feet, om man någon dag kunde ha det. .

Vaknar, tittar på klockan: 08:30. .
Men ändå har jag ett leende på mina läppar.
Jag är ledig idag! Det betyder att jag kan sluta mina ögon igen.

Och det gjorde jag. Ett långt tag. Till 11 närmare bestämt.
Detta var då dagen Jenny skulle damma och dammsuga, vara allmänt duktig.
Men har Jenny dammat eller dammsugit? Neeej.
Nu är klockan halv 8 och jag undrar för mig själv. . vad fan har jag gjort idag?
Jag kom fram till att jag inte har gjort något. Förutom att titta på film ( Happy Feet, vilket var en ganska dålig film egentligen, men den fick duga helt enkelt! =P ) och plocka undan
någon enstaka sak.
Det får stå för det städandet som egentligen skulle göras idag.


Jag tänkte ta en promenad när jag upptäckte att det var så fint väder ute. Men har jag satt foten utanför
dörren idag? Nej.

Bryr jag mig att jag inte har satt foten utanför dörren idag? Nej =P inte ett skit faktiskt.

Sen hade jag mig ett gott skratt när jag fick ett välkomst brev från svenska kyrkan som ville värva mig som
nyinflyttad till deras församling i nacka  .. HAHA . .den var bra =P
Som om jag skulle sätta min fot där frivilligt =P

Jag skrattade nästan tills tårarna kom. . oj oj.


Kommentarer
Postat av: Therese

Najsigt dag du! Du förtjänar att ta det lugnt! :)

2007-09-25 @ 20:24:13
URL: http://ladykiller.blogg.se
Postat av: Lina

det är väl just det som är en ledig dag, se tillbaka o undra vafan man gjort. härligt : )

2007-09-26 @ 10:31:15
URL: http://linahulda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0