Bra med rensning!

Jag är just nu på jakt efter något att äta. . letar i frysen. Skåprensning är bra ibland, dessutom så får man koll på vad man har hemma =) Guud så smart av mig! =P

Hittade lite smått och gott där inne, nog för att det inte fanns så mycket där kan jag säga.
Men har man fantasi så har man =D

Jag måste ha varit trött idag. . skulle sätta på en tvätt. . hade satt i det som skulle tvättas. Häller i sköljmedel, men sen när jag skulle hälla i tvättmedel så upptäcker jag att jag har hällt sköljmedlet där tvättmedlet ska vara. .
Ibland undrar man vad som pågår där uppe =P

Aja ska fixa lite mat nu!

ha det bra!
Puss hej


Kommentarer
Postat av: Therese

Hehe du kanske är kääääär. Då blir man tydligen förvirrad:p

2008-08-10 @ 11:34:05
URL: http://ladykiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0