Låt honom vara!

Det var en känd bloggerska som tipsade om att man ska rengöra sina sminkborstar. .
Jo, jag vet att man ska göra det, men jag kom att tänka på att jag inte gjort det på ett tag.
Så jag gjorde det lite tidigare idag. . Omg! säger jag bara. . tusan vad det kom färg från rougeborsten och dessutom penslarna. . Ska nog göra det där lite oftare tror jag.

Magen tycker att det är dags för mat strax.
Ska fylla den med spenat och ädelost pasta =)
Mm, det var längesen!

Fint väder idag förresten. Jag har varit i Farsta C idag, Hittade inget att shoppa förutom mat =)
Inne på hemköp så var det en tant som skrek på en lodis som tog, enligt henne, för lång tid på sig att panta burkar. Men va fan, han har ju samlat i en hel vecka. Låt mannen få panta sina burkar i fred! Hur många kan tanten ha? 3 st kanske. .
Sen så pratade tanten med alla i butiken, som tur var inte med mig. . tack för det!

Nej, nu ska det lagas mat . . ha det bra!
kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0