Måste ta mig i kragen och göra det någon gång ..

Jag sket i städningen och gav mig ut på stan istället . . Kanske dumt men såå mkt roligare.
Mötte upp en vän som hade fått ledigt från Kungens Tekniska skola. .Eller kungliga tekniska högskolan om ni så vill.. ..var dock mkt roligare att skriva det första. .

Segar lite nu .. Ser ingen anledning till att stressa upp sig för mkt.
Ska nog lägga saker på sin riktiga plats, plocka undan lite. .
Har ni singlar som bor själva tänkt på att det är svårt att vika lakan och påslakan själv?
Speciellt om man som jag inte är så lång (164 cm).
Det blir inte riktigt rätt som när man är två st.
Aja, den får bli lite knasigt vikt då .. inget att göra åt saken.

Kanske Skebokvarnsvägen 209 åker på igen, den är skön att lyssna på. .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0