När och hur?

När blir man egentligen nöjd med sitt liv, blir man någonsin det överhuvudtaget?
Jag börjar fundera. . Själv så tycker jag inte om min livssituation just nu ..
Känner mig sjukt ensam, är trött på att vara själv, är trött på att bo där jag bor, är trött på att bara duga till en sak..
Jag vill inte ha det så här. . När ska det ändras?
Är det jag som gör fel, eller hamnar jag bara i samma spår hela tiden?

Det är inte så kul att börja en dag med att man är trött på allt i sitt liv. .
jag vill ha en förändring, sen hur jag ska göra för att förändra vet jag inte. . om jag hade vetat  hur så hade jag ändrat på saker för länge sen. .
Och kom inte och säg " det är väl bara att bli så som du vill . . " för det är inte så lätt. Inte för alla, eller iaf inte för mig.

Antar att jag ska vara glad att jag är frisk och lever. . har en bostad och ett jobb.
Har familj och vänner. .
Men jag vill må bra också. . inte bara fysiskt utan även psykiskt.

Nej, nu ska jag sova. .Försöka att släppa alla tankar.
God natt


Kommentarer
Postat av: Therese

Mm då är vi två då! Jag vill också förändra mit tliv!

2008-08-22 @ 14:18:45
URL: http://ladykiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0