Svårt att få energi

Jag har en dålig dag idag. . Den som började bra blev dålig senare, kanske någon som sög ut min energi.
Verkar som alla har dåliga dagar idag. Det finns undantag men har inte stött på så många.
Är det månne att alla har insett att det inte är någon mer sommar utan att det är dags för höst.
Äntligen höst! =D Jag älskar hösten

Det har varit en seg dag och lång. Men det går ingen nöd på mig. Jag är ännu ung och frisk =)
Jobbar gärna ihop en rejäl lön =D Om man hjälper andra så är det lätare att bli hjälpt själv när man behöver det.
Så tänker jag, lite som karma ungefär. What goes around comes around.

Imorgon är jag ledig.
Ska träffa några monster då.
Får se hur det går. .


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är en snäll tjej du jenny! Och jag tycker du var pigg idag! Tack än en gång. Kramar!

2008-08-18 @ 22:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0