Tappar!

Jag håller på att tappa mina byxor!
Det är väl bra på ett sätt, men det är jobbigt att dom är för stora. Skärp är det som gäller,
men det är sjukt svårt att hitta ett snyggt skärp då man inte är pinnsmal. .
Och jag vill inte betala massor för ett skärp heller, det syns ju knappt. .
Kanske finns ett par på HM.

Aja, det är Formex mässan idag, och jag får inte gå eftersom jag jobbar. får nog aldrig gå på den.
Men det är nog bara för mkt folk.

Jobbet börjar 11 och slutar 19:30. Jag hatar kunder som kommer in 5 i 7 och ska stå och fundera i hundra år. .
Jag vill faktiskt åka hem! Jag har ett liv utanför jobbet. Tycker inte om att vara där mer än jag behöver.
Sen ska jag ta tuben, för att byta till pendeln och sen byta till buss. . As kul! Eller inte. . Men det är sagt att man inte ska klaga, det gör man inte i Sverige.

Vilket klaga inlägg detta blev. Jag ska snart göra mig klar för att åka den roliga åkturen.
Ha en bättre dag än jag verkar ha!
Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0