Ångestfylld dag 14/2

Då är det snart alla hjärtans dag .. då alla ska leka snuttegull med deras partner. .
Det är även bland de mest ångestfyllda dagar som finns. .

Vilken press på att man måste göra något, och vilken press att man som kille(oftast) måste köpa
något till flickvännen. .

Och det är tydligen skam att vara ensam på denna dagen. Nog för att jag kommer att spendera dagen
på jobbet med att sälja till dessa typiska killar som ska köpa röda rosor till deras tjejer. .
Ett tips bara. . köp rosa rosor och få mer för pengarna!

Dessutom så uppskattar de flesta tjejer jag vet mer rosa över rött.
Rött är liksom jul, iaf för mig. .

Det jag skulle säga var att du behöver varken känna dig misslyckad eller patetisk om du inte har en dejt på alla hjärtans dag. .
Det är bara handeln som har hittat på en dag så att dom kan tjäna mer pengar.

Sen så kanske du har dejter alla andra dagar än just alla hjärtans dag? Alla som har en dejt på alla hjärtnas kanske inte har det några andra dagar.  .
Det kan tålas att tänka på. .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0