Fettis dagen. Så ska det vara.

Jag har ont i min kropp. .
Skulle akut behöva en massage av nacke/rygg/axlar. .
Någon? =D

Idag är det Fettisdagen . .vissa kallar det fet tisdagen, men det bästa vore väl att kalla den fettis dagen.. .
Man fettar ju i massa semlor =)
Tror att jag kommer få en på jobbet eller få och få, aja .  .därför funderar jag på om jag ska ta en promenad till en hållplats längre bort. . bara för att få bort några kalorier, nu när jag ska fylla på =P

Men vi får se om jag hinner .. säger jag och sitter här. . hmm, kanske ska dra mig mot hållplatsen..
vill ju inte missa bussen då. .

Men jag hoppas att ni äter en semla idag och inte bryr er om att det är 745 miljoner kalorier i den =)
Fast om ni äter två st så kanske det är bra med en promenad. . . men bara kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0