bannade. .

Har jag ställt klockan för att gå upp och tvätta? Neej. .
Nu är det en halvtimme kvar på min tvättid och jag får snällt sitta här och banna mig själv för att
jag glömmer att ställa klockan.

Tur att jag vaknade i tid ändå .. kanske hade sovit över och kommit försent till jobbet tom.

Igår fick jag min helg ångest, vill inte jobba i helgen!! Det är så satans tråkigt!
Men man ska vara glad att man har jobb och sluta klaga..

Bion igår blev bee movie, en riktig måbra film =)
Och jag var långt ifrån äldst på bion =D
Kan bero på att det var med engelskt tal. .

Nej, nu lär jag fixa mig till jobbet . .
Ha en trevligt helg och hoppas att ni kommer att ha roligare än vad jag kommer att ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0