Det går bara man vill..

Jag är så dum i huvudet ibland. .
Handlar rostbröd för att jag är sugen på det .. Men har jag någon brödrost? svar: NEJ!

Men! Påhittig som man är så rostar man skivorna i smörgås grillen!!
Ugnen hade också funkat. . men det var så självklart =P
Så imorse fick jag mina rostade mackor utan problem =)

Jag har överlevt nyår. . men fick en förkylning på köpet, bra början!
jaha, så nu är det 2008 .. det är nu man kommer att skriva 2007 överallt av misstag för att man är ett vanedjur.

2008, vecka 1 känns så fel att skriva på fakturorna på jobbet. . men men, jag kommer snart in i det. . dessutom så är det tom vecka 2 imorgon. . det vill säga att det är ännu en sak att printa in i hjärnan.

Du ska veta att jag tänker på dig vännen, om du vill prata så finns jag här, min axel är även ledig för dig. .
Säg bara till och jag är där!


http://www.youtube.com/watch?v=VB9vqCIviMk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0