"Hej allihopa . "

Jag skulle aldrig vara skapt för att börja kl 7 varje dag. .
Som idag så gick jag upp 07:45. . Om jag hade börjat 7 så hade jag gått upp mitt i natten. . vilket är
sjukt jobbigt. .

Tur att jag börjar 10 idag då =)
Inte särskilt trött ändå faktiskt, men det brukar komma senare. . då är det bara att ta fram kaffekoppen iofs!
Blir nog typ 2 koppar per dag om inte mer. Nää, jag är inte beroende =D

Som tur är så kan man ju med kaffebryggaren, som vissa andra inte verkar göra(hur svårt är det liksom?!)
Jag nämner inget namn, men några vet nog vem det är jag pratar om..

Jag drömde att jag stog upp i en stoor sal med massa människor och började presentera mig själv:
"hej allihopa. . "  haha =P
skulle tydligen visa någon film som jag hade .. därför var det tydligen också nödvändigt att berätta om hela mitt liv. .

Men inte lika konstig dröm som den jag drömde natten mellan sön-mån.. Då drömde jag att min kompis skulle förstora brösten. . och när hon hade gjort det så gick hon runt och visade dom för mig liksom: " Jenny, kolla på dom!"
och det är så konstigt. . för det har inte ens varit något tal om det med henne. . kanske är jag asom vill ha en i hemlighet =P

Nej, nu måste jag slita mig från datorn.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0