En liten blomma på balkongen. .

Det är så konstigt att allt dåligt ska hända på en gång. . .
Tänker inte gå in på det i detalj, det sliter kanske inte så mycket på mig men mer på min
familj och släkt.

Fan, som att det inte räckte. . Det är inte så farligt som det låter. . inte det senaste som inträffade idag
men det har hänt saker tidigare som är värre. Det har iofs alltid varit så mer eller mindre.
Förlåt att jag inte säger vad det är men jag vill inte annonsera ut det. Hoppas att det är förståeligt.
Vill bara skriva av mig någonstans. Om ni vill veta så kan ni fråga, kanske jag svarar kanske inte.

Aja, jag har iaf fått jordgubbar och glass idag, så det är jag glad för =)
har inte gjort så mycket idag. . känner att jag har börjat att slappna av, kan bara sitta och göra ingenting.

Köpt lite blommor till mammas balkong, campanula - get mee eller murklocka för er som inte behärskar floran =P
En släkting till blåklockan alltså.

Murklockan =)

Visst är den bedårande söt! =)
Sen flyttade vi även ut lite blommor till balkongen, sånna som har stått inne annars. .
Så att dom får lite luft =)

Nu ska jag sätta mig på balkongen och läsa lite. .
Ha det bra! =)

Kommentarer
Postat av: Carro

Fin campanula! :) grekland ar toppen! Kramar

2008-06-27 @ 18:24:00
Postat av: Anonym

Fin campanula! :) grekland ar toppen! Kramar

2008-06-27 @ 18:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0