Kladdigt men gott.

Seg Söndag .
Det tänkte jag fira med att göra kladdkaka.
Har varit sugen på det hela dagen. Synd bara att det inte finns en klar kaka här på bordet. Skulle vara underbart bekvämt och bra =)

Det är väl egentligen dags att städa också, men det känns bara onödigt då man inte ska bo här så länge till. .
Tar storstädningen sen.
Fast det är ändå en hel månad kvar. Därför ska dammsugaren fram några gånger ändå.
Men inte just nu iaf! =)

Nu blir det kladdkake bakning!

Förresten tack för den grymma tårtan Rima! (Vet att du inte läser denna bloggen, men ändå!)
Såååå underbart god =)
Jag fixar fest när jag fyller 22 så kanske jag får en sådan tårta jag med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0