Denna återkommande krypande känsla. .

Jaha, då kommer helgångesten krypande. Denna vecka kom den redan på onsdagen.
Ni som inte fattade så innebär helgångesten att man ska jobba helgen, men man vill verkligen inte eftersom det är de tråkigaste som finns!

Men man ska inte klaga som det sägs. Vara glad att man har ett jobb.
Det är inte alla som har det liksom, men vissa vill ju inte ens ha något. .
Dom bara går runt och snyltar på dina och mina skattepengar. .
Vi sliter häcken av oss för att föda oss själva och dom, det tycker jag är helt sjukt egentligen.
Men å andra sidan kan inte jag rå för att jag har det bra ställt och dom kan oftast inte rå för att dom har det dåligt ställt. Så jag vet inte om jag ska säga så mycket. .

Men jag gillar inte dom som inte ens försöker, men mycket credit till dom som försöker trots att det ser mörkt ut!

Nu ska jag gå till kära jobbet!
Ha det bra!
trevlig helg också. .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0