För helvete (läs på danska)

Vill att det ska vara semester nu! =)

Men på fredag får jag muffins på fredagsfikat =D
Då ska jag och mina kollegor frossa! Det är man värd efter att ha jobbat en hel vecka =)

Iofs så har jag varit värd lite för mycket på sistonde. . för mycket av det goda kan man säga. .
Det är den där sockerdjävulen som befinner sdig i min kropp.
Den vill bara ha mer och mer. . men det ska den inte få =P
Eller jo, på fredag då. .

Carro har varit flummig på jobbet idag. . kul iofs =P
Jag har sagt konstiga ord på danska, det var tydligen askul enligt Carro.
Men det är roligt att flumma. Får göra det på Tors igen, eller vad säger du?

Nu ska jag diska, kul kul. . eller inte.
Hejrå!

Kommentarer
Postat av: CarroBarro

Japp det blir flummig både torsdag å fredag.. så får vi hoppas att vi får sen en skymt av Bildt! :D

2008-05-26 @ 21:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0