Den vita djävulen. .

okej, jag bestämde mig i söndags att jag skulle ha en vecka utan att äta socker. .
Jag gillar nämligen annars socker väldigt mkt =P
Idag är det tisdag, alltså den 3:e dagen utan socker. .
Går ganska bra. . men med sånt som är en vana blir det svårt att låta bli.

Kan tänka mig att det är så här missbrukare känner sig. .

Är väl min hjärna som är jobbig =P spelar mig ett spratt. 

Kan bli svårt att hålla sig idag eftersom jag är ledig. . men jag ska!
funderar på vad som ska göras idag ..

Behövs städas som vanligt. . Kanske är det jag måste göra idag. .
måste börja nu om det ska bli något gjort!

Önska mig lycka till! =/

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilket härligt initiativ med en vecka utan socker. Hoppas det går bra! :) Och hoppas att du mår bra! Kram

2008-11-11 @ 15:57:54
URL: http://lindapingvin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åhh jag vet exakt hur jobbigt det är... Man blir tokig. Men det är värt de... Man känner sig mycket bättre sen.

Kram

2008-11-12 @ 22:02:49
URL: http://lindamariesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0