Det är tisdag. .

. . vilket betyder en ledig dag för jenny.
Vilket har varit skönt.
Tvättat lite som vanligt sen åkt iväg och handlat lite julklappar =)
Skönt att börja redan nu. . vem vet när jag får tid igen, bara jobb och jobb.

Jag har letat överallt i farsta efter juleskum. . vart finns dom?!
Får hålla mig ett tag till då =P

Känns som att det inte har hänt något intressant idag så jag har inte så mkt att skriva om.
Ska åka till fältöversten innan jag börjar imorgon för att köpa ett speciellt te till min mamma.
Kanske hon ska få det i julklapp bla . .
Finns det något bra te på nk kanske? 

Svårt det där med att hitta julklappar, speciellt när folk inte vet vad dom vill ha =P

Nej, jag ska slå in lite julklappar som jag har hittat snart =)
Ha det bra!
Kram

Kommentarer
Postat av: Therese

Oh du och ditt juleskum <3

2008-11-18 @ 18:47:27
URL: http://ladykiller.blogg.se/
Postat av: Linda

Mysigt att köpa julklappar :)

Kollade du upp schema och så igår?

Kramar

2008-11-19 @ 12:47:24
URL: http://lindapingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0