Härligt orange, rund och god. .

Snart är helgen över, tack för det säger jag!
Nu tycker ni kanske att jag verkar lite konstig .. men jag har jobbat hela helgen och ska även jobba idag.
Så därför tycker jag att det är ganska skönt att det är slut.
Har även varit förkyld hela helgen, men det verkar som att det avtar. .härligt att c-vitaminer hjälper =)
Och inte att förglömma sömnen. Det som hjälper bäst!
Sova sova sova. .det har jag också gjort i helgen.

Sen är det stress måndag, men det funkar eftersom jag alltid är ledig på tisdagar =)

Jag går bara och väntar på att snön ska komma, eftersom jag såg att det var snö hemma hos mina föräldrar så vill jag också ha det snart =)
Inget slask, bara snö.

Nu är snart dags att åka till jobbet. .
Hoppas att det går snabbt. .
Ha en härlig söndag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0