Alltid är det samma sak. .

Varför ska jag jämt tvinga mig själv att vara uppe så länge som möjligt när jag väl får?
Sitter typ med tändstickor för att hålla ögonen öppna =P
Man kan ju missa något roligt! hehe

Ledig imorgon, men har saker att göra ändå . .
Ska börja dagen med en långpromenad imorgon bitti =)
Sköönt!
Ska ta mig i kragen nu och börja röra på mig mer. Behövs verkligen!
För att få mer energi och för att få kroppen att må bättre, bli starkare.

Förresten idag när jag  var på väg till jobbet vid 6:30 så satte det sig en farbror som pratade med sig själv mittemot mig. . jag tycker sånna som pratar med sig själva är läskiga
Dessutom så stirrade han på mig =S Läskigt!!
Tur att man inte pratar med sig själv iaf. .

Eftersom jag är sjukt trött så är det snart dags att sova.
Ska se klart på Magnus Betnér på 5:an bara =)

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0