Årets bästa =)

Söndagar kan vara ganska mysiga. .
Oftast inget inplanerat, bara massa tid till att pyssla och koppla av.
Jag har spenderat min söndag med att fixa lite blommor på trappen, tvättat, plockat undan lite saker, tagit en sväng på stan och ätit mat med Emelie.

Just nu ligger jag i sängen. Men bara för att jag inte har någon soffa. Har tänt massa ljus nu så det mysigt =)
Har nämt att jag gillar hösten och säger det igen. . Really love! Man kan ha en tjockt stickad tröja utan att det är sjukt varmt, tända massa ljus, gå på höstpromenad och bli kall om näsan =) Årets bästa årstid är nu =)

Men på söndagar tänker jag på att måndagen är nära vilket betyder stress!
Jag är väldigt uppstressad på måndagar. Allt ska hinnas göra samtidigt.
Skulle behöva kopiera mig själv dom dagarna.
Speciellt när allt ska vara klart inom en viss tidsram, vilket det aldrig har pratats om något förut. . konstigt.
Jag ska slita som ett djur bara för att visa att jag minsann kan.

Ha en mysig söndagskväll!
Och en trevlig måndag morgon =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0