Höstpromenad

Kul att man kan räkna sina läsare på en hand. .
Så intressant jag känner mig =P
Aja, kanske ska säga att det är roligt att någon läser iaf.

Imorse var jag ute på promenad i lite mer än en timme, hittade ett motionsspår här.
Så nu vet jag att det tar en timme att gå runt hela spåret.
Är en lagom promenad. Får försöka att gå den rundan ganska ofta.
Det var så skön, frisk luft ute. Hösten är härlig =)
Löven börjar bli röda. Är så fint när löven på samma gren är gröna, gula, orangea och röda =)
God, jag älskar verkligen hösten!

Gör inte ni det? =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Love it! Älskar alla färger!

2008-09-23 @ 18:00:50
Postat av: Malin

Här har du en till läsare i alla fall!

2008-10-27 @ 22:06:06
URL: http://piccadillytears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0