Onsdag

Idag är det meningen att jag ska vara ledig. .
En efterlängtad dag.
Men jag kanske måste jobba. Personal blir sjuk osv. Sånt som händer.
Klart att man ställer upp. Jag är som sagt ung och frisk än.

Igår när jag och handlade fika så mötte jag prinsessan Madeleine, inte ofta man gör det faktiskt.
Hon såg ut som vilken svensson som helst. . .
Jag bryr mig inte så mkt om kändisar, dom är vanliga människor för mig och jag vet att dom bara mår bra av
att bli behandlad som precis vilken annan människa som helst. .

Igår var folk sugna på att köpa solrosor minsann, synd att dom tog slut då. .
Det var en tant som frågade om vi hade det.
Jag svarade "nej, tyvärr. Jag sålde dom sista alldeles nyss.
tanten: Jaha, har du några gula rosor då?
Jag: Jag har bara dom långa på 10-pack.
Tanten: Okej, jag tar dom
Tanten: Kan du sätta i något grönt i?
Jag: Jag tar en avgift på 20 kr när jag binder om buntar. .
Tanten: Slänger bunten på mig och säger/snäser: Då får det vara!

Dom dagarna är så härliga!

ska fixa iordning mig till jobbet nu!
Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0