5 min känns som en halvtimme

Idag är det en underbar dag. . Men vart befinner sig Jenny?
Jo, på jobbet i underjorden. .
Suck. . vill vara vart som helst annars förutom att vara här .

Det kommer ungefär en kund i halvtimmen. . riktigt skoj.

Vad händer idag då. . Ingenting, suck.
Känner mig lite nedstämd. . Jag saknar =/

usch, nu ska jag inte sitta på jobbet och sura. .
Men det blir lätt så eftersom det inte finns något att göra.

Hoppas att ni har en bra dag iaf.

Blev ett konstigt inlägg.
Men va fan, jag är konstig!


Kommentarer
Postat av: Kristina

Alltså, jag förstår inte att du hinner gå in och skriva inlägg när du jobbar. Hos oss finns det alltid något skräpgöra att ta tag i. Några äckliga hinkar att tömma t.ex. eller spindelnät att damma av. Hur smiter du undan sådant och bevakningen?! :P

2009-04-20 @ 22:29:59
URL: http://prettyhatemachine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0