Då var det helg igen. .

Dagarna går så fort fast jag har tråkigt på jobbet. .
Vet inte vad det är som gör att jag tycker att det blir fredag på en gång. .
Känns som att jag ser fram emot något, men vad är det? Inte ens jag kommer på vad det är.

Idag efter jobbet blir det iaf lite öl. .
Men bara några eftersom jag jobbar imorgon.
Suck. . men sånt är livet.

Vill inte jobba när det är kanonväder. .
Säg att det är kanonväder nästa helg också =)
För då ska jag vara ute i solen och stekas =)

Jag har nedräkning tills sista dagen här på jobbet. .
Idag är det 68 dagar kvar. . med denna dagen. .
Men hallå! det är ju det jag ser fram emot =P
Dah, jag kom på det själv =)

Seg dag idag som vanligt. .men det är bara 1 timme kvar och sen imorgon.
På söndag tar jag lite helg.
Men är tillbaka på måndag igen .. typiskt =/

Ha en bra helg nu . .
Kramar

Kommentarer
Postat av: Lina

ska du sluta på jobbet?

kram!

2009-04-24 @ 18:47:16
URL: http://linaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0