Hoppas att jag inte drömmer sanna drömmar. .

Inatt hade jag en riktigt läskig mardröm. Usch. .

Drömde att jag låg i sängen och sedan vaknade av att jag fick en varsel ..
I den såg jag när en mörk gestalt låg bredvid mig i sängen .. alltså jag såg mig själv ligga
i sängen och denna gestalten låg bredvid mig. .
Sen så klev jag upp ( i drömmen ) och då börjar det att dras i ett draperi fram och tillbaka. . utan
att jag såg någon där.
Det ringde i telefonen. . ingen där. .

Gick in till mamma och pappa, som tydligen bodde bredvid mig. .
Förklarade för dom som hade hänt. . dom följde med in och då hände så klart inget.

Det var en riktigt läskig dröm faktiskt. . låter inte lika läskigt när man berättar i efterhand. .
Vaknade upp kl 4 på natten .. nästan för rädd för att somna om.
Men jag gjorde det och sov tills klockan ringde kl 05:45.

Och häromdagen så drömde jag att F dumpade mig =(
Bara dumma drömmar alltså!

Läste att om man drömde mardrömmar så mår kroppen tydligen inte så bra. .
Så jag måste ta hand om mig själv lite mer så att jag slipper att drömma sånna dumma drömmar.
Spöken/gestalten kan jag stå ut med, men att F skulle lämna mig. . då skulle hjärtat gå sönder. .

Förresten så jobbar jag 12 timmar idag. . häärligt
Så har bara 2 timmar kvar nu. .
Efter jobbet blir det solning med Emelie.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Okej :) Haha, jodå, sött är gott! Tack så mycket för tipset! :)

2009-04-21 @ 20:12:36
URL: http://amandaahh.blogg.se/
Postat av: Lina

tjippohej! tack för det tidiga grattiset :)

haha, jaa, inlägget om Elins stökiga rum var helt sanning! :)

2009-04-21 @ 23:42:00
URL: http://linaskriver.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Svar: Tack för din snälla kommentar :D

2009-04-22 @ 16:32:41
URL: http://stjernfalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0