Att jag orkade =p

Lovar du att vara ärlig? Jag lovar!
Du heter: Jenny
Smeknamn: Jenny, har funkat fint i 22 år =P
Låt som när du är ledsen sörjer till? Gabriellas sång ( den är fin Carro )
Beroende av:  Socker . .fan också
Vem behöver du mest just nu:  Finns många som jag behöver just nu...
Vad tror folk om dig? Att jag är äldre än vad jag är
Stämmer det? Det tycker jag att det gör
Vad får du oftast komplimanger för? Ögonen och utseendet i allmänhet.
Vad säger du för att imponera på någon? Det beror på vem det är
Hur imponerar man på dig? Ärlighet
Brukar du skratta för dig själv? Ja, mkt ofta
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: gabbi undrar vart hon ska möta upp mig för vår promenad.
Var bor du? I Stockholm
Trivs du där: Jajemän!
Äger du några converse: Nope
Sprit, cider, vin eller öl:  Cider eller öl..
Brukar du bli för full: Nej, jag blir alltid lagom full.
Vad har du för mobil operatör: Tele2
Är du allergisk mot något: Inte vad jag vet än iaf, skulle vara färsk annanas i så fall, kliar på tungan
Har du haft sex idag: Japp
Nästa mål i ditt liv:   Se till att skaffa ett nytt jobb
Hur svarar du i mobilen: "Hej det är Jenny" eller hallå, hej
Vem ringde du senast? Gabbi
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:  Sa att jag väntade på henne utanför porten
Antal timmar sömn inatt: typ 10 =P
Sov du ensam: Nej
Brukar du komma i tid: Ja, för tidigt
När mår du bra:  När jag får vara med bära och kära
När blev du fotad senast:  Igår
Hur känner du dig nu: trött och nöjd =)
Vanligaste färg på dina kläder: Blått blått blått =)
Vad tycker du om fötter: Usch gillar dom inte alls
Vad saknar du: Vovven =)
Hade du en bra kväll igår: Ja middag med F och hans familj samt lite bekanta till honom
Favorit dryck på morgonen: Mjölk
Rakar du benen: Japp
När brukar du oftast gå och lägga dig: Allt från 23-01
Är du blyg? beror på situationen
Sysslar du med någon idrott: Nej
Vill du hellre ha mail än brev:  Brev är mkt bättre
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, det gör jag
Har du spytt offentligt:  ja, tyvärr
Är du nöjd med ditt liv: Japp
Är du bortskämd: Nej, inte direkt
Vad gör du i morgon:  Umgås nog med Fredrik och hittar på något
Vad är det värsta du vet? när allt är kaos
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Oj, de varierar.
Vad behöver du just nu? Sova lite =)
Vad längtar du till? när jag får min egna lägenhet
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja, de har jag
Vad använder du för shampoo? det är olika
En speciell dag du minns: Finns många speciella dagar
Tycker du om någon just nu: Ja, jag älskar många. Men är bara kär i en =)
Gröna eller röda äppeln:  båda 
Gillar du golf: Neeeheej
Vilken tid gick du upp idag: 11:00
Har du sovit i din egna säng inatt: Nej, i F:s säng
Har du strumpor på dig nu: Nej
Vad ska du göra ikväll:  Blir att titta på tv och sova
Är det okej att gråta:  Ja, det mpr man bra av
När grät du senast: kommer inte ihåg
Laddar du ner musik och film från Internet: Nej
Vad skulle du göra om du vann en miljon:  Resa, spara till en lägenhet och dela med mig.
Bär du glasögon eller linser: Inget av de
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, jag klär mig i de jag gillar
När går du upp ur sängen en helgmorgon:  runt 10-11
Har du piercing: bara i öronen
Vill du gifta dig: Ja, det vill jag =)
Vill du ha barn: Ja! absolut!
Solar du ofta: Så ofta jag hinner och känner för det.
Är du bra på att laga mat: jorå .. det duger
Gillar du att dansa: Ibland, med rätt skor =P
Är du flygrädd: nej, det är jag icke
Hur vig är du: Det beror på min dagsform
Vad dricker du helst när du är törstig:  Vatten
Vilken är din favoritglass: Ben and Jerry, half baked
Tror du på ett liv efter döden: Japp, stenhårt
Tycker du om sushi: Ja, men bara de vegetariska och den med lax.
Vad äter du helst när du ser på film: Dooodis
Bor dina föräldrar tillsammans: Jajemän =)
Har du tandläkarskräck: Nej. 
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kan man vara en eftermiddags människa? =P om jag ska välja så kväll.
Vilken ögonfärg har du: Grön
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Jo, det har hänt.
Biter du på naglarna: Nej. .
Röker du: Nej nej nej! ( haha, internt skämt carro =P)
Hur ofta tränar/motionerar du: oj, nu hörde jag inte .. .=P
 Senaste låt du hörde:  Nån med christina augilera på youtube
Vad gör du på helgerna: Jag jobbar ibland. Hittar på saker med vänner eller myser med F =)

Vad duktig du var som kom ändå hit =)
Ha det bra!
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0