weekend i gbg

Då är man i gbg då .. de e la gött.
Eftersom jag kom så pass sent på fredagen så blev det läggdags när vi kom hem till carro.

Det resulterade att vi vaknade tidigt på lördag morgon, hade all tid i världen. .
Åt frukost och gjorde iordning oss.
Tog spårvagnen in till stan, kikade in på carros jobb och hälsade på hennes kollegor.
Gjorde stan osäker .. men vi var inte så sugna på att shoppa, eller jag blev inte så sugen efter att jag upptäckte att det numera inte görs kläder för dom som råkar ha en lite större storlek på brösten.
Är alla platta eller?

Så då åkte vi hem istället och lagade mat, curry gratäng blev det, mumsigt! =)
Sen så hade snälla carro gjort en päronpaj som jag älskar taack! =)
Mätta och belåtna så kom vi på att det kanske var dags att börja göra sig iordning för utgång. .

Ute på krogen var det till en början helt dött .. men som tur var så kom det lite mer folk senare =)
Jag och Carro kom fram till efter ett tag att vi skulle dansa. .
Väl på dansgolvet så fanns det en man som antingen var lite utvecklingsstörd eller väldigt packad, förlåt .. men jag kunde inte se skillnad!, och han tog över hela golvet. . det vill säga flängde runt som jag vet inte vad. .det som var roligast var att medans han svängde från sida till sida så gnuggade han händerna amot varandra. . kanske en ny dans som är på g?
Får se om det blir någon hit helt enkelt =P

Vi åkte hem ganska tidigt eftersom jag var så smart att ta ett par skor med hög klack så jag fick ont! i fötterna. .
har fortfarande lite ont . . men det är inte så farligt =)

Idag, söndag,  så har vi haft en seg morgon ..
Kom fram till att vi skulle åka in till stan och fika lite samt kolla på folk.
Tittade även in på Lindex där jag hittade lite trosor (som vanligt!) och en söt blus.
Carro hittade också lite kläder =)
Nu ska vi snart göra tacogratäng! mums!
Sen äta lite mer päronpaj kan jag tänka mig ;P

Imorgon så åker jag tillbaka till sthlm. .
Visst är det skönt, men jag har haft en riktigt mysig helg!
Tack carro!
Tycker att du är så söt =)
Dom som inte tycker det är dumma i huvudet!

(Kommer lite bilder senare när jag har lagt in dom på datorn)


Update: Här kommer lite bilder =)

 
Carro och Jag äter glass =)

 
Vi sitter så klart nere vid hamnen och njuter av glassen. .

 
Våren har kommit även till gbg =)
 
Utgång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0