Augusti

Igår hade jag ledigt och tog en sväng till Västerås.
Hälsade på Michaela.

Fick se lilla vovven och bebismagen. . fick även känna bebisen sparka =)
Mkt mysigt =)

Det blev bara en visit över dagen eftersom jag jobbar i helgen. .
Men får ta ett längre besök senare.

Tänk att det redan är augusti. . tiden går fort!
Bara några månader sen är det jul .. usch, varför tänker jag så! hehe
Men det är tyvärr sant. .
Tyckte att det var juni alldeles nyss.
Jag har redan jobbat i en månad på jobbet. .
Som sagt tiden går verkligen fort.

Nästa helg blir det iaf att åka till borlänge och gratta mamma och pappa som har/ska fylla år.
Jag och Fredrik åker dit över helgen bara. .
Han har semester men det har tyvärr inte jag =P

Nu ska jag glo lite på tv:n
Ha en trevlig kväll =)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Va mysigt med sparkar!

Och hälsa dalarna från mig :P

2009-08-02 @ 12:56:00
URL: http://frokenflorist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0