Opp Amaryllis

Åh, min fina amaryllis har slagit ut =)
Rosa och fin.
Tänkte köra på en lite annan färg iår än vanlig röd eller vit.



 

Eftersom jag inte är hemma så mkt så fick det bli så. Då har jag köpt hem en röd
till Fredrik så att jag ska få se lite rött ändå =)

Herregud 16 dagar kvar till julafton. Inte klokt vad det har gått fort.
Men det gör det ju alltid när man jobbar iofs.

Idag är jag ledig, mkt skönt kan jag säga, då jag har varit lite trött på senaste tiden.
Så idag tänkte jag handla de sista julklapparna åt alla.
Inte så många kvar och skönt att ha det avklarat =)

Men jag undrar varför det ALLTID ska regna när jag är ledig??!!
Inte snällt tycker jag!

Åh förresten, Grattis till Michaela och Johan som har fått sin lilla bebis =)
Jag kommer så snart ni har kommit tillrätta och jag har tid!

Nu måste jag äta frukost, bättre sent än aldrig! =)

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0