Det kallas ordbajsa. . mycket skit kommer ut ur munnen.

En timme kvar .. sen frihet! 
Är inte så allvarligt som det låter =P
Jag stänger butiken då. .

Sen ska jag fördriva tiden lite så att F. blir klar med hockeyn så ska vi ses sen =)
Ett utmärkt tillfälle att titta på kläder =)
Tack till Gallerian som har öppet till 18!

Shopping humöret är på topp, har ett speciellt sug efter vårkläder. Det är ju dags snart.
Hoppas jag iaf, står inte ut med mer snö nu. Speciellt när man inte håller på med någon vintersport eller har skidor som intresse.

Melodifestivalen ikväll då ..
Skulle vilja höra Agnes låt , tror att den kan vara bra. . men melodfestivallåtar har en tendens att vara riktigt dåliga.
Vet inte egentligen varför jag tittar på festivalen. . det blir bara så, som en tradition.
Har börjat ge upp hoppet om att Sverige någonsin ska ha en vinnare under 2000 -talet.
Hoppas att man har fel, är bra för landet. Mycket publicitet och mycket turister.

På tal om turister så lär det vara mycket turister 2010 när det blir kungabröllop.
God, ska inte gå i närheten av gamla stan eller t-centralen i onödan då =P
Jag blir nog irriterad när dom inte står på höger sida i rulltrappan. .
När dom stannar mitt i vägen och vecklar ut kartan. . när man själv går bakom och får bromsa tvärt för att inte ramla in i personen.
Man går åt sidan och vecklar ut kartan där, är det svårt? =P

Nej, det är dags att fördriva lite tid nu. Hoppas att denna timme går fort.

Vad ska ni hitta på ikväll?

Ha en jätte trevlig kväll och hoppas att ni hittar på något skoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0