full fart hela veckan .. snälla!

åh nej, jag har börjat nysa och är snorig. . vill inte vara sjuk!
Måste se till att kurera mig med massa huskurer.

Idag hade jag saker att göra hela dagen på jobbet .. tack och lov för det! =)
Imorgon skulle vi tydligen få krukor från formex mässan =)  wiiee!
Då kommer jag att ha saker att göra imorgon också =)
Förhoppningsvis så finns det saker att göra hela veckan!

Förresten, är det någon som har tips om hur man ska bli av med sitt sockerbehov. .
Jag är helt besatt! Inte nyttigt är det. .
Blir helt knäpp om jag inte får socker .. har inte ätit något sånt idag. .
Men är dålig på att stå emot frestelsen, suck =/

Har lite ont i ögonen igen .. har haft det hela dagen. .
Tror att det har med förkylningen att göra. Eller hoppas att det är det. .
Så att det försvinner.

Dessutom så tycker jag att vårsolen som tittade fram idag ska kika fram hela veckan.
Så att man kan bli lite gladare =)

Nu ska jag hitta på något att göra så att jag inte hittar socker =P

Kommentarer
Postat av: Linda-Marie

Det är svårt det där med sockret! Men jag rekommenderar att äta ofta små mål. Kanske göra olika lådor med kanske fruktsallad och annat.. Jag gillar kost.. men erkänner att det är svårt att inte köpa ngt gott.. (godis alltså)

Kram

2009-02-02 @ 22:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0