Plantagen Farsta. .usch. .

Jag var nyss på plantagen i farsta. .
Fy vilken dålig butik!
Halvdöda blommor och knappt något sortiment. .
Hoppas verkligen att det endast är så för att dom väntar på måndagsleveransen!

Skulle skämmas om jag jobbade i den butik, speciellt om den alltid ser ut som den gjorde idag. .

Och sen så var dom mkt dyrare än butiken som jag jobbar i. . så jag håller mig nog till min egna butik =)
Sen skadar det ju inte att man får rabatt på jobbet heller ;p  

Snart ska man pallra sig och handla lite mat då. .
Tänkte äta lite lunch först. . inte bra att handla när man är hungrig, då åker det massa onödigt ner i korgen =P
Det är dessutom det onödiga som kostar pengar.

Ha en riktigt bra söndag!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0