Geni mannen.

Det var en gubbe som satt bredvid mig på tuben igår som klarade av att lösa en rubikskub 
på bara några minuter... Sen la han bara ner den i fickan. . som att han löste den där varje dag.
Han verkade vara lite annorlunda eller vad man ska säga. Men det sägs ju att vi  vanliga människor är
för dumma för att förstå genier. . Måste vara så helt enkelt.

Jag kanske ska ut idag .. vi får se hur det blir med det.

Har nog dragit på mig lite ögoninflammation och ska nog därför stanna hemma. . tror dock att jag sov bort det mesta
av det inatt.
Eller jag hoppas på det iaf.

Vad ska ni hitta på i helgen?

Kommentarer
Postat av: Lina

i helgen blire lugnt o skönt. promenader och mys. så vad bestämde du dig för att göra? krya på dig i ögat!

2009-01-10 @ 20:03:17
URL: http://linaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0