Skomakarens barn

Idag fyller lilla mamma år Grattis Grattis!! =)
Hoppas att du får en bra dag.

Jag har endast hunnit äta frukost och städat lite idag, men jag har ju ledigt.
Ingen brådska här inte.
Stressa är inte bra.

Ska se över vattningen på mina blommor. Den brukar bli lite si så där när jag inte är
hemma så mkt. . stackars dom =(
Det brukar ju bli så skomakarens barn syndromet ni vet. .

Man får nog av att vattna blommor på jobbet ska ni veta.
Och dessutom får man betalt för att vattna på jobbet, det får jag inte hemma. .
Eller kanske får betalt i trevnad istället.

Funderar på att baka lite idag .. Bara jag inte är där och äter på allting för mkt bara =S
Det är inte meningen att det är jag som ska äta, det behöver jag inte. .
Ska ge bort fikabrödet till någon som vill ha. .eller gömma det långt bak i frysen för att hitta det om
någon månad kanske =P
Jag kände för att baka bara, det är skoj =)

Sen ska jag träna. . Träna först, sen baka. .
Men först vattna blommorna!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0